Gewenste positie: een verantwoordelijke, brede rol waar zij haar (media)strategie, account, operations en leidinggevende ervaring kan inzetten, bij een klein-middelgroot bureau of bij een tof brand aan klantzijde:
- Merk of klant verder helpen, ervoor zorgen dat de doelstellingen behaald worden
- Adviseren en strategie ontwikkelen voor klanten, grote lijnen bepalen qua media-inzet, maar ook vanuit branding en creatie meedenken
- Challengen creatie of ze wel doelstelling klant voor ogen houden
- Managen en inspireren team
- Goed om de hoogte van de ontwikkelingen in de markt en hierop inspringen waar nodig
- Bewaken kwaliteit marketingplannen,lange termijn visie en eventuele productie processen.
- Netwerk in de media
Ervaring: 10 jaar ervaring in de media als Operations, Media Consultant, Account/Strateeg rol:
- Operations Manager, campagnemanagers aansturen, werk beoordelen, evaluatie.
- Optimalisatie kwaliteit van het werk en de werkwijze, doelstelling van de klant - dit bewaken.
- Leiding geven van 2-10 FTE, incl. evaluatie- en beoordelingsgesprekken voeren.
Accounts: retail, e-commerce, goede doelen, culturele sector, musea
Salaris: € 7.000,- op fulltime basis. Bij voorkeur 32 of 36 uur beschikbaar.