Gewenste positie: een rol als Art Director/Creative:
- Ontwikkelen van concepten;
- Art direction;
- Productie van concepten;
- Set design, styling (modellen, props);
- Managen van fotografie en videoshoots.
Gewenst bureau/brand: bureau waar ze kan werken aan een gevarieerd pakket aan klanten. Hecht team, team spirit. Samenwerken en sparren met andere creatieven. Bij voorkeur bureau dat ook de productie doet.
Persoon/eigenschappen: teamplayer, communicatief, creatief, leergierig, proactief.
Ervaring: 5 jaar als Art Director bij een productiebureau en een reclamebureau:
- Van A-Z verantwoordelijk voor conceptontwikkeling (campagnes en content), van idee tot productie;
- Art direction;
- Presenteren van concepten en pitchen voor nieuwe projecten;
- Concepten vertalen naar briefings voor het in-house grafisch ontwerpteam;
- Aansturen van het team op fotografie- en video shoots;
- Styling en set design.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, food & beverage, retail.
Opleidingen: Willem de Kooning (Advertising).
Awards: nominatie Gouden Zaag.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Indesign,
- Adobe Photoshop
- Adobe Illustrator
Dienstverband: beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.