AL GEZIEN? G-STAR X SNOOP DOGG

Snoop Dogg is het nieuwe gezicht van de G-star RAW 'Hardcore Denim' campagne. Het Nederlandse merk strikte al eerder grote namen als Pharrell Williams en Liv Tyler, nu kozen ze voor Snoop Dogg omdat ook hij past in het rijtje van 'true originals'; authentieke, unieke talenten en levende legendes. Speciaal voor deze campagne heeft Snoop een custom-made versie gemaakt van de single 'Say it Witcha Booty', waarmee ze een ode geven aan alle denim booties. 

 In de 'tongue-in-cheek' campagne staat de booty - in jeans - namelijk centraal. Zo zien we de denim booties langskomen op mannen, vrouwen, ballonnen, eilanden en - uiteraard - honden. Moeilijk uit te leggen, dus check de commercial vooral zelf even ;-)

Gwenda van Vliet, Chief Marketing Officer van G-Star RAW, over de commercial: “Snoop Dogg is a true original: best in class, real and outspoken. He is continuously re-inventing himself and merges worlds in unexpected ways. Our joint campaign is bringing that philosophy to life, and is a tongue-in-cheek tribute to all denim booties.”

Ook Snoop Dogg is één en al lof over het denimmerk: “I’m teaming up with G-Star, because we are both pushing the field, staying ahead, cutting the edge. We are both masters of our craft – leading the game. You know what I’m saying? We look ahead.”

Check de commercial hier: