Kandidaat: ART DIRECTOR

  • Vast
  • HAARLEM
  • Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 9684)

Gewenste positie: een functie als Art Director bij voorkeur op allround projecten:

  • Focus op conceptontwikkeling o.a. digitale campagnes en merkactivaties;
  • Art direction op de set; Aansturen externe partijen zoals fotografen, regisseurs;
  • Designen indien, (online en offline, aansturen designers en studio, kwaliteit van creatie bewaken en bijsturen;
  • Inspireren en begeleiden van creatieve teams, designers en/of studio.

Gewenst bureau/brand: geïntegreerd (klein tot middelgroot) reclamebureau of klantzijde. Cultuur: informele, creatieve, no nonsens en humor. 

Persoon/eigenschappen: creatief, doorzetter, teamplayer, gedreven, enthousiast, eigenzinnig, spontaan, uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, ondernemend, droge humor.

Ervaring: 10 jaar als Art Director bij (internationale) reclamebureaus:

  • Klein Nederlands bureau helpen uitgroeien tot een internationaal reclamebureau met mooie klanten;
  • Mainly als Art Director gewerkt (on-en offline): ontwikkelen van 360 graden concepten en digitale campagnes;
  • Visual en Graphic design van met name printuitingen;
  • Conceptschetsen (digitale en handmatige schetsen) ; 
  • Studio (functioneel) aangestuurd (6 medewerkers).

Accounts: Heineken, Adidas, ING, Nissan, Bacardi, etc.

Opleidingen: hbo Junior Academie voor Art Direction.

Awards: Lovie (2x); The FWA; Bronze Esprix.
Nominaties: ADCN (2x); SAN (4x).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: Photoshop, Illustrator, Indesign, Keynote, Premiere.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur per week/4 dagen per week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: nvt, per direct beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: > € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.