Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand. Beschikbaar op fulltime basis, voorkeur voor 32 uur per week.
Soort dienstverband: voor een vast dienstverband, eventueel op freelance basis.
Gewenste positie: een positie als Creative:
- Het bedenken van concepten/ideeën en slimme future proof oplossingen met een strategisch inslag (niet alleen campagnes):
- Onderzoek, insights verwerven over de doelgroep/ merk/belevingswereld
- Strategische creatieve oplossingen/concepten/ideeën ontwikkelen
- Art Direction: specifieke sfeerwereld neerzetten en executie ervan bewaken
- Pre: projecten met maatschappelijke/culturele relevantie, ideeën waar mensen iets aan hebben/beter van worden
Profiel: breed geïnteresseerd; creatief, strategisch, nieuwsgierig, open minded.
Affiniteit met sustainability, muziek en cultuur.
Ruim een jaar ervaring als Creative bij reclamebureaus:
- Concept ontwikkeling
- Creative strategy
- Art direction
- Service Design/Design Thinking
Gewenst bureau: geïntegreerd/middelenvrij met een digital/innovatieve focus.
Pre: maatschappelijke betrokkenheid, tijdsgeest reflecterend in het werk, van service-oplossingen t/m campagnes, platforms, kick-start t/m app, product-/servicedesign.
Cultuur: samenwerken met andere creatieven/disciplines, klankborden/brainstormen om zodoende het beste uit jezelf te kunnen halen. Ontwikkelingsmogelijkheden.
Diverse creatieve nominaties.
Opleidingen: Willem de Kooning Academie; Media vormgeving.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.
ICT kennis/ervaring: Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro).
Salarisindicatie: bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden: € ??,- o.b.v 40 uur.