Kandidaat: COPYWRITER

  • Man, 51 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 7971)

Op korte termijn beschikbaar voor 32-36 uur per week.

Gewenste positie: een positie als Conceptbedenker/Copywriter:

  • Breed inzetbaar op tekstueel gebied (zowel short als long copy), geen tekstproducent
  • Succesvol werk ontwikkelen bij een conceptueel sterk (online) bureau

Profiel: uitstekende creatieve en communicatieve vaardigheden (woord en geschrift); goede coachings- en sociale vaardigheden; open en positieve persoonlijkheid; gemakkelijk in de omgang; wars van politiek; incasseringsvermogen; no nonsens; relativeringsvermogen; hbo niveau.

Ervaring: 20+ jaar als Copywriter bij gerenommeerde crossmedia reclamebureaus:

  • Ervaring met below and above the line, short en long copy; print, radio, TV (crossmediaal), actiemarketing, retail, DM, online, outdoor advertising, vormgeving/design
  • Variërend van huisstijl- tot tone of voice ontwikkeling
  • Traditionele en digitale media
  • Ervaring met het coachen van stagiaires en het aansturen van creatieven

Gewenst bureau/branche: conceptueel en creatief sterk bureau.

Awards: Esprix, SAN nominaties

Opleidingen: HEAO Communicatie;
Cursussen: Copywriting; DTP; Culturele Antropologie (prop), Grade Online Copy Persuasion - Buyerminds Academy

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels en Duits (zeer goed) in woord en schrift.

Salarisindicatie: € 4.500,- / 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.