Gewenste positie: een afwisselende rol als Projectmanager:
- Projecten van A-Z organiseren en begeleiden;
- Opstellen en bewaken van planningen en budgetten;
- Aanspreekpunt voor klant en team;
- Creatief meedenken;
- Briefen en aansturen team;
- Projecten die aanspreken: 360 graden campagnes, product lanceringen, events, influencer marketing.
Gewenst bureau/brand: middelgroot/groot creatief bureau. Jong team, waar hij kan leren van ervaren professionals. Affiniteit met lifestyle en fashion accounts.
Persoon/eigenschappen: communicatief, ambitieus, leergierig, organisatorisch sterk en gestructureerd.
Ervaring: 1,5 jaar als Projectmanager bij een social bureau:
- Verantwoordelijk voor het managen van projecten van A-Z;
- Opstellen van budgetten;
- Maken van planningen;
- Klantcontact;
- Briefen van creatie;
- Recentelijk betrokken bij pitches;
- Accounts o.a. FMCG, retail, healthcare, non profit.
Opleidingen: Creative Business (hbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (voldoende tot goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 3.250-3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.