Gewenste positie: een Accountmanager functie voor een diversiteit aan accounts en campagnes met focus op samenwerking en overzicht binnen een bureau:
- Eerste aanspreekpunt van de klant;
- Aansturen van creatieve teams;
- Overzicht houden over campagneprocessen en betrokken zijn van strategie tot uitvoering;
- Opstellen van begrotingen en verwerken van facturen;
- Meedenken in strategieën en het bewaken van deadlines;
- Diversiteit aan grote en kleine campagnes bestaande uit o.a. commercials, media, socials, OOH etc;
- Projecten variërend van productie tot coördinatie.
Gewenst bureau/brand: creatief reclame- of activatiebureau met een relaxte cultuur, flexibiliteit en vertrouwen. Mogelijkheid om werk en privé goed te combineren.
Persoon/eigenschappen: betrouwbaar, loyaal en stressbestendig. Teamplayer, met sterk organisatorisch vermogen. Goed in schakelen met creatieven en ervaring in werken met creatieve teams. Praktisch ingesteld en gewend om verschillende rollen te combineren.
Ervaring: 2 jaar als Accountmanager bij een reclamebureau en 13 jaar productie in de cultuurbranche:
- Spin in het web bij campagnes/projecten;
- Aansturen creatieve teams;
- Opzetten en bewaken van strategieën, budgetten en tijdlijnen;
- Traffic-werkzaamheden en coördinatie van productieprocessen;
- Grote commerciële campagnes;
- Veelzijdige projecten met media-inzet: o.a. social, print, en commercials.
Accounts: B2B en B2C, branches o.a. overheid, culturele instellingen en gemeenten.
Opleidingen: Universiteit Utrecht, BA, Theater-, film- en televisiewetenschappen.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland (Haarlem/Amsterdam)
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.