Gewenste positie: een rol als Creatief Merkstrateeg met de mogelijkheid om zichzelf verder te ontwikkelen.
- Merkpositionering en betrokkenheid bij merkbouw, inclusief campagnes en nieuwe proposities;
- Creatieve strategieën ontwikkelen voor impactvolle campagnes;
- Samenwerken met creatieven voor de beste ideeën die met de strategie in lijn liggen.
Gewenst bureau/brand: voorkeur voor bureau (nieuwsgierig naar digital en social media), maar staat ook open voor klantzijde. Divers en inclusief team, ruimte voor onconventionele ideeën en buiten de lijntjes denken. Het liefst bij bureaus of merken die zich inzetten voor een betere wereld.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, energiek, down to earth, nieuwsgierig, leergierig, assertief, verantwoordelijkheidsgevoel, rechtvaardig, gevoelig voor ethiek. Sterke interesse in cultuur en overtuigingen van mensen.
Ervaring: 3 jaar ervaring als Creatief Strateeg voor commerciële en NGO klanten bij een creatief strategisch bureau. Ervaring met verschillende fases van strategie: van merkpositioneringen voor bestaande en nieuwe merken tot creatieve strategie voor nieuwe campagnes of proposities.
Opleidingen: Master Data-Driven Design, hbo International Business and Languages.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.000,- / € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.