Gewenste positie: Een gedreven en ervaren creative professional, beschikbaar voor een vaste positie als Art Director, Design Lead, of Senior Creative.
Geschikt voor zowel een creatieve/design agency als een in-house studio aan klantzijde.
Persoon: Deze kandidaat combineert een analytische en systematische insteek om tot functionele oplossingen en esthetische ontwerpen te komen. Teamwerk is essentieel en gelooft sterk in de kracht van samenwerken.
Ervaring: ruim 20 jaar ervaring in creatieve functies in advertising, digital/brand design en retail/fashion.
De expertise strekt zich uit over zowel Brand als Product Experience, met uitgebreide vaardigheden in Art Direction, Brand (Identity) Design, Digital Design, Grafisch Ontwerp en Typografie.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. food, telecom, retail, non-profit, finance en overheid.
Opleiding & Achtergrond: Afgestudeerd aan de HKU, heeft deze professional een ruime ervaring in visual brand experience en begrijpt hij de impact van design op de merkidentiteit van bedrijven en instellingen. Met een liefde voor typografie en grid design, koestert deze professional ook een liefde voor de ambachtelijke aspecten van het vak, zoals monogram- en logo-ontwerp, letterontwerp, kalligrafie, en handlettering.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur per week, voor een vast dienstverband.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: vanaf 5.500,- euro bruto per maand, op basis van een fulltime (40 uur per week)