Gewenste positie: een afwisselende Marketing Manager functie met de focus op strategisch meedenken:
- Combinatie van strategisch en uitvoerend werk, inclusief klantcontact en teammanagement;
- Voorkeur voor projecte bij bedrijven in sectoren als: interieur, lifestyle, gezondheid, fashion.
Gewenst bureau/brand: (marketing)bureau of brand waar ontwikkeling/doorgroei mogelijkheden geboden worden.
Persoon/eigenschappen: Spontaan, vriendelijk, betrouwbaar, collegiaal en loyaal. Ze krijgt energie van uitdagingen en samenwerking met collega's. Leergierig, maakt zich snel nieuwe dingen eigen en streeft naar een strategische rol.
Ervaring: 4 jaar als Marketeer:
- Begonnen als junior marketeer bij een fullservice marketingbureau en ontwikkeld tot medior met strategische verantwoordelijkheden;
- Sparringspartner voor klanten, opstellen van doelstellingen en plannen;
- Projecten voor toonaangevende bedrijven;
- Ervaring met Employer Branding projecten en strategische advisering.
Accounts: B2B en A-merken in sectoren zoals automotive, gemeenten, zorg, cultuur, IT/software, financiële dienstverlening en lifestyle.
Opleiding: Media, Informatie & Communicatie - Hogeschool van Amsterdam.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32/40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Brabant (voorkeur voor regio Den-Bosch)
Salarisindicatie: € 3.800,-/ € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.