Kandidaat: PROJECTMANAGER

  • Vast
  • ROTTERDAM
  • Influencer Marketing & Content & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 41615)

Gewenste positie: een afwisselende rol op het gebied van social/digital:

  • Managen van social/digital/influencer campagnes
  • Bewaken van planningen, budgetten en kwaliteit
  • Aanspreekpunt voor klanten
  • Leiden van producties
  • Signaleren van commerciële kansen binnen bestaande klantrelaties/upsell

Gewenst bureau/brand: een creatief social/digital bureau. 

Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal sterk, creatief.

Ervaring: 4 jaar, o.a. als Projectmanager en Senior Community Manager bij een social en social/digital bureau:

  • Managen van projecten van A-Z; verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van digitale producties, (social) campagnes en always on content
  • Stakeholdermanagement: afstemmen van klantdoelen met verwachtingen van interne en externe partijen.
  • Coördineren van externe bureaus en partners binnen social- en influencerprojecten.
  • Maken van kwartaalrapportages met aanbevelingen op basis van social data.
  • Optimaliseren van community strategieën en bijsturen op basis van analyses.
  • Opstellen van duidelijke briefings voor creatieve teams en waarborgen van deadlines.
  • Ontwikkelen en verbeteren van workflows op maat van elk team of project.
  • Identificeren van upsell- en innovatiekansen binnen bestaande klantrelaties.
  • Geven van interne en externe trainingen m.b.t. social media en tone of voice.
  • Aansturen en coachen van community management team, gericht op samenwerking en continue verbetering.
  • Vertalen van data naar concrete inzichten en toepasbare acties.

Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Amsterdam, Rotterdam.

Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.