Gewenste positie: een afwisselende rol op het gebied van social/digital:
- Managen van social/digital/influencer campagnes
- Bewaken van planningen, budgetten en kwaliteit
- Aanspreekpunt voor klanten
- Leiden van producties
- Signaleren van commerciële kansen binnen bestaande klantrelaties/upsell
Gewenst bureau/brand: een creatief social/digital bureau.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal sterk, creatief.
Ervaring: 4 jaar, o.a. als Projectmanager en Senior Community Manager bij een social en social/digital bureau:
- Managen van projecten van A-Z; verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van digitale producties, (social) campagnes en always on content
- Stakeholdermanagement: afstemmen van klantdoelen met verwachtingen van interne en externe partijen.
- Coördineren van externe bureaus en partners binnen social- en influencerprojecten.
- Maken van kwartaalrapportages met aanbevelingen op basis van social data.
- Optimaliseren van community strategieën en bijsturen op basis van analyses.
- Opstellen van duidelijke briefings voor creatieve teams en waarborgen van deadlines.
- Ontwikkelen en verbeteren van workflows op maat van elk team of project.
- Identificeren van upsell- en innovatiekansen binnen bestaande klantrelaties.
- Geven van interne en externe trainingen m.b.t. social media en tone of voice.
- Aansturen en coachen van community management team, gericht op samenwerking en continue verbetering.
- Vertalen van data naar concrete inzichten en toepasbare acties.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam, Rotterdam.
Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.