Gewenste positie: een rol als Creatief (art & copy) Strateeg.
- Ontwikkelen van concepten en merkstrategie;
- Werkt het liefst op het snijvlak van strategie en creatie;
- Kijkt zowel theoretisch, creatief als cultureel naar merken en campagnes;
- Zoekt naar nieuwe perspectieven en vertaalt deze vervolgens naar commercieel en media stimulerende oplossingen.
Gewenst bureau: werkt graag met ondernemende en competitief gedreven merken en mensen. Organisaties die een grote uitdaging of een grote ambitie hebben. Zowel internationaal als lokaal.
Persoon/eigenschappen: een pragmatische, resultaatgerichte conceptuele denker van een strategisch meta- tot een tactisch operationeel niveau. Creatief, open, enthousiast, gedreven, Persoonlijke ontwikkeling is belangrijk en houdt ervan om ook anderen te begeleiden.
Ervaring: 10 jaar als Creatief Strateeg bij creatieve bureaus en aan klantzijde.
- Stimuleren van verandering, groei en team empowerment d.m.v. strategische verhalen, samenwerking tussen verschillende afdelingen en creatieve oplossingen;
- Marktonderzoek, consumentenpsychologie en marktanalyse;
- Vertalen van commerciële bedrijfsdoelstellingen naar strategische merk en marketingplannen en/of tactische en creative communicatie uitingen.
Soort projecten: merk, campagne, strategie, art direction, social media, 360, events, IP.
Opleidingen: Post grad. Concept and Strategy development, hbo Advertising, Marketing and Communications.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand (bespreekbaar), afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.