Gewenste positie: een brede rol met de focus op branding:
- Ontwerpen van B2C identities, huisstijlen, concepten, brand strategieën, rebrandings en vanaf de beginfase helpen opzetten van een merk;
- Hands-on designen (van logo’s en packaging tot websites tot introductiecampagnes);
Gewenst bureau/brand: klein- tot middelgroot bedrijf. Branding/designbureau of een creatief bureau dat identities ontwikkelt voor zowel on- en offline. De ideale werkplek wordt gekenmerkt door een visionaire aanpak met een focus op positive social impact, progressief leiderschap en een werkomgeving die creativiteit stimuleert.
Persoon/eigenschappen: secuur, communicatief, kritische denker, leergierig, toegewijd, openhartig, enthousiast.
Ervaring: ruim 8 jaar als Creative Designer, Art Director en als freelancer bij creatieve bureaus en aan klantzijde:
- Ontwerpen van merkidentiteiten van A-Z;
- Merkstrategie;
- Conceptontwikkeling;
- Short copy;
- Illustratie;
- Branding
- Campagnes;
- Designen van online en offline uitingen;
- Pitchen van concept;
- Ontwikkelen van brand manuals;
- Maken van presentaties;
- Aansturen van copywriters, social media experts, developers, fotografen, DTP’ers en drukkers;
- Begeleiden van junioren.
Opleidingen: Willem de Kooning, richting Advertising.
Awards/nominaties: ADCN nominatie en Spin Award nominatie.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Adobe Indesign
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.