Kandidaat: BRAND DESIGNER - ART DIRECTOR - CREATIVE DESIGNER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Branding/design & Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 40809)

Gewenste positie: een brede rol met de focus op branding:

  • Ontwerpen van B2C identities, huisstijlen, concepten, brand strategieën, rebrandings en vanaf de beginfase helpen opzetten van een merk;
  • Hands-on designen (van logo’s en packaging tot websites tot introductiecampagnes);

Gewenst bureau/brand: klein- tot middelgroot bedrijf. Branding/designbureau of een creatief bureau dat identities ontwikkelt voor zowel on- en offline. De ideale werkplek wordt gekenmerkt door een visionaire aanpak met een focus op positive social impact, progressief leiderschap en een werkomgeving die creativiteit stimuleert.

Persoon/eigenschappen: secuur, communicatief, kritische denker, leergierig, toegewijd, openhartig, enthousiast.

Ervaring: ruim 8 jaar als Creative Designer, Art Director en als freelancer bij creatieve bureaus en aan klantzijde:

  • Ontwerpen van merkidentiteiten van A-Z;
  • Merkstrategie;
  • Conceptontwikkeling;
  • Short copy;
  • Illustratie;
  • Branding
  • Campagnes;
  • Designen van online en offline uitingen;
  • Pitchen van concept;
  • Ontwikkelen van brand manuals;
  • Maken van presentaties;
  • Aansturen van copywriters, social media experts, developers, fotografen, DTP’ers en drukkers;
  • Begeleiden van junioren.

Opleidingen: Willem de Kooning, richting Advertising.

Awards/nominaties: ADCN nominatie en Spin Award nominatie.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • Adobe Illustrator
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Indesign

Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week) voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: n.v.t.

Bereisbare regio: Amsterdam e.o.

Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.