Gewenste positie: een functie als Creative Designer / Brand Designer, waar hij kan werken aan spannende high level projecten met de focus op branding:
- Designen; digital visual design, branding campagnes, identities, bij voorkeur voor high-end brands waar je veel creatieve vrijheid krijgt en kwaliteit hoog in het vaandel staat;
- Conceptueel meedenken over de visuele uitstraling.
Gewenst bureau: high level boutique agency waar met veel aandacht hoogstaand en creatief werk wordt gemaakt. Ontwikkelingsmogelijkheden, fijne sfeer en collega’s met passie voor het werk.
Persoon/eigenschappen: sociaal en communicatief sterk, ambitieus, een out of the ordinary designer, werkt strak en netjes en met oog voor details.
Ervaring: kleine 3 jaar ervaring als Brand/Digital Designer bij een kleine boutique agency en bij een groot digital global agency, beide award-winning:
- Conceptontwikkeling en design;
- Designkeuzes goed onderbouwen;
- Digital design en branding;
- Bedenken campaign identities digital design.
Opleidingen: Minerva Art Academy Graphic and interactive Design, Mediavormgeving/Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 3.300,- / € 3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.