Gewenste positie: een rol als Concept Creative/Copywriter:
- Ontwikkelen van 360 graden concepten en campagnes;
- Volledig uitwerken van creatieve concepten;
- Copywriting (long en short);
- Gebruikmaken van AI (voor storyboards);
- Branding en ontwikkelen van positioneringen;
- Staat ervoor open om gekoppeld te worden aan een team maatje.
Gewenst bureau/brand: reclamebureau waar ze zich verder kan ontwikkelen en kan samenwerken met andere creatives. Een bureau waar ze groots kan denken en Mid-fi en High-fi content kan maken.
Persoon/eigenschappen: kritisch, loyaal, oplossingsgericht, empathisch.
Ervaring: 1,5 jaar ervaring als Content Creative bij een social bureau:
- Bedenken en creëren van social content (always on);
- Bewaken van concept op shoots;
- Regisseren op set;
- Copywriting;
- Daarvoor stage-ervaring bij een reclamebureau en ervaring met conceptontwikkeling voor campagnes.
Opleidingen: Communicatie (hbo), specialisatie Advertising.
Awards/nominaties: bronze lamp ADCN (Future Student).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 3.100,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.