Gewenste positie: een rol als junior Creative of als Creative Team:
- Bedenken van concepten en campagnes, passend bij de briefing;
- Vanuit strategische inzichten concepten onderbouwen;
- Het schrijven van short & long copy;
- Heeft ook een team maatje (art).
Gewenst bureau/brand: een klein tot middelgroot reclame- of activatiebureau dat werkt voor B2C klanten. Bureau waar hij kan samenwerken en leren van andere creatieven. Ontwikkelingsmogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: vrolijk, gedreven, leergierig, resultaatgericht. Hij kan met iedereen goed samenwerken.
Ervaring: ruim een half jaar als Copywriter bij een digital (marketing) bureau:
- Schrijven van long en short copy (o.a. social, scripts voor video, blogs, casestudies);
- Communicatie met klanten over deadlines en de verwachtingen hiervan;
- Ondersteuning van het social team bij het schrijven van social media posts;
- Assisteren bij HR-werkzaamheden door het redigeren van vacatureteksten en teksten met interne doeleinden.
Daarvoor stage-ervaring bij een marketingbureau en reclamebureau:
- Concept & campagne ontwikkeling voor verschillende (grote) klanten;
- Schrijven van een scriptie over merkidentiteit;
- Samenwerken met collega's van andere teams;
- Campagnes en concepten visueel uitwerken (d.m.v. schetsen).
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, sport, finance.
Opleidingen: hbo Communicatie (specialisatie Advertising) & Master Art & Media Studies.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 2.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.