Gewenst project: een rol als Creative/Brand Strategist, Creative Strategy Director of Creative Director:
- Ontwikkelen van 360-campagnes
- Brand strategy
- Creative strategy
- Conceptontwikkeling
- Brand activaties
Gewenst bureau/brand: in-house bij brands, start-ups, bedrijven of bureaus.
Persoon/eigenschappen: communicatief, client facing, commercieel, creatief, strategisch.
Ervaring: 9 jaar, o.a. als Senior Strateeg en Art Director bij een reclamebureau en als freelance CD, Art Director en Producer:
- Ontwikkelen van concepten (o.a. experential, activaties, content, digital)
- Vertalen van vraagstukken naar briefings en ontwikkelen van pitch decks
- Ontwikkelen van strategieën
- Sparringpartner voor strategie en creatie
- Pitchen
- Aansturen van teams
- Binnenhalen van klanten
Opleidingen: Royal Accademy of Arts (KBK), fashion design met focus op brand/concept ontwikkeling.
Awards: Eventex awards.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar op freelance/interim basis, eventueel voor een vast dienstverband.
Bereisbare regio: Nederland en (zowel op afstand als op locatie tijdens productiedagen), Europa, Londen.
Salarisindicatie: € 6.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: € 800,- per dag excl. onze marge, excl. reiskosten (0,23 p/km), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.