Gewenste positie: een leerzame Projectmanager functie met de focus op projecten op het gebied van (social) media campagnes:
- Projectmanagement van A-Z;
- Klantcontact;
- Feedbackverwerking en communiceren met team;
- Bewaken van deadlines.
Gewenst bureau: reclamebureau, het liefst op een social media afdeling.
Cultuur: jonge en open sfeer.
Persoon/eigenschappen: aanpakker, goed in organiseren van projecten, is enthousiast, gestructureerd, leergierig en sociaal.
Ervaring: 1 jaar als Projectmanager bij een Social Media bureau:
- Projectmanagement van A-Z;
- Klantcontact.
Accounts: B2C branches o.a. retail, transport, fin. sector en food.
Opleidingen:
Hogeschool van Amsterdam - Bachelor Communicatie en een minor in online marketing
Politecnico di Milano – Master International Media & Communication Management
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) en Frans (goed).
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 3.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.