Gewenste positie: rol als (Concept) Creative/Art Director:
- Conceptontwikkeling voor 360 graden/ATL campagnes;
- Art direction, draaien van producties;
- Adviseren van klanten mbt creatie en branding;
- Creatie, data en media bij elkaar brengen.
Gewenst bureau/brand: creatief reclame-/themabureau, branding of design agency, waar hij bij voorkeur middelenvrij werk kan maken. Cultuur: creatief, jong, dynamisch, ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: communicatief- en sociaal vaardig, innovatief en creatief, leergierig en oprecht geïnteresseerd, behulpzaam, gun-factor, open, kritisch en analytisch.
Ervaring: 8 jaar, o.a. als Creative Accountmanager en Content Consultant bij gerenommeerde reclamebureaus en als Online Marketeer aan klantzijde:
- Bedenken van concepten voor campagnes;
- Pitchen van ideeën;
- Ontwikkelen van positioneringen, branding;
- Logo design;
- Adviseren van opdrachtgevers over content vraagstukken;
- Aanspreekpunt klant en op een creatieve en innovatieve manier meedenken;
- Analyse en achterhalen doel-/probleemstelling klant;
- (content) strategie bedenken, design en copy aansturen;
- Bedenken van merk, content -en marketingstrategie;
- Meedenken en input leveren aan creatie.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, media, overheid.
Opleidingen: Hbo Communicatie en Media.
Cursussen: Brand strategy (via Coursera), Creative advertising (via ELVTR), VIA Branding & Advertising, Graphic Design (via Udemy)
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-40 uur p/week) voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland, eventueel Rotterdam, Utrecht.
Salarisindicatie: € 3.250-3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.