Gewenste positie: een verantwoordelijke rol als (Brand) Designer/Art Director:
- Bedenken van concepten en visueel uitwerken;
- Ontwikkelen van brand identities;
- Presenteren en pitchen;
- Zich verder ontwikkelen in branding/strategie.
Gewenst bureau/brand: klein bureau (tot 25-30 man) waar hij kan samenwerken/sparren met andere designers en in een creatief team kan werken.
Persoon/eigenschappen: nuchter, communicatief, resultaatgericht, zelfstandig, creatief, volhardend, sociaal, verbinder.
Ervaring: 5 jaar als Visual Designer, o.a. bij een reclamebureau en als freelancer:
- Concept bedenken en uitwerken;
- Geven van presentaties en pitches bij de klant;
- Ontwikkelen van brand identities;
- Graphic design;
- Motion design;
- Illustreren;
- Ontwikkelen van een design system.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. sport, onderwijs, retail.
Opleidingen: hbo Media, Informatie & Communicatie & Master Digital Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- After Effects
- Photoshop
- Illustrator
- Premiere Pro
- Webflow
- Figma
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 95,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.