Gewenste positie: een functie met de focus op concept en creatie:
- Ontwikkelen van concepten voor 360 graden campagnes;
- Bedenkt graag out of the box/absurdistische ideeën en maakt werkt waar hij humor in kwijt kan;
- Copywriting;
- Art direction.
Gewenst bureau: creatief reclame-/themabureau (ATL), bij voorkeur klein tot middelgroot. Leuke, jonge club met durf.
Persoon/eigenschappen: creatief, ambitieus, communicatief, verwerkt graag humor in concepten.
Ervaring: ruim 1,5 jaar als Creative bij een creatief bureau:
- Conceptontwikkeling;
- Schrijven van copy;
- Meedenken op gebied van art direction.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG.
Opleidingen: Communication & Multimedia Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Photoshop
- Adobe Premiere
- Keynote
- Google Slides
- Powerpoint
- AI tools als Midjourney, ChatGPT, Runway
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 3.800,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.