Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Advertising & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 38963)

Gewenste positie: een functie met de focus op concept en creatie:

  • Ontwikkelen van concepten voor 360 graden campagnes;
  • Bedenkt graag out of the box/absurdistische ideeën en maakt werkt waar hij humor in kwijt kan;
  • Copywriting;
  • Art direction.

Gewenst bureau: creatief reclame-/themabureau (ATL), bij voorkeur klein tot middelgroot. Leuke, jonge club met durf.

Persoon/eigenschappen: creatief, ambitieus, communicatief, verwerkt graag humor in concepten.

Ervaring: ruim 1,5 jaar als Creative bij een creatief bureau:

  • Conceptontwikkeling;
  • Schrijven van copy;
  • Meedenken op gebied van art direction.

Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG.

Opleidingen: Communication & Multimedia Design.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Premiere
  • Keynote
  • Google Slides
  • Powerpoint
  • AI tools als Midjourney, ChatGPT, Runway

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 3.800,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.