Gewenste positie: een afwisselende rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheden:
- Creatieve sparringpartner voor creatieve teams;
- Begeleiden van creatieve projecten van A-Z;
- Adviserende rol m.b.t. branding, marketing en design;
- Pre: aansturen van account team.
Gewenst bureau/brand: jong bedrijf met platte structuur. Affiniteit met fashion, lifestyle en travel brands.
Persoon/eigenschappen: energiek, positief, ambitieus, communicatief.
Ervaring: ruim 1,5 jaar als Account Manager en laatste maanden als Team Lead bij een reclamebureau:
- Verantwoordelijk voor het account team, aansturen 4 account managers;
- Begeleiden van projecten, opstellen van briefings, planningen, deadlines bewaken;
- Eerste aanspreekpunt voor marketing teams;
- Verantwoordelijk voor performance rapportage en jaarlijkse forecast;
- Onderhouden van klantrelaties;
- Adviseren van klanten over branding, campagnes en marketing materialen;
- Spil tussen de klant en studio;
- Opstellen van facturen;
- Optimaliseren van processen en workflows.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. lifestyle, fashion.
Opleidingen: master Marketing Management (specialisatie in Product en Brand Management).
Cursussen: Growth Hacking Crash Course (Growth Tribe).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (38-40 uur p/week) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Salarisindicatie: € 3.800,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.