Gewenste positie: een rol als junior creatief team:
- Ontwikkelen van concepten en 360 graden campagnes;
- Art direction;
- Op set staan, regisseren;
- Copywriting;
- Fotografie;
- Ontwikkelen van brand identities.
Gewenst bureau/brand: creatief, allround bureau of productiehuis waar ruimte is voor creativiteit. Veel affiniteit met film, fashion. Combinatie van commerciële en maatschappelijke accounts. Doorgroeimogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal sterk, creatief, energiek, klantgericht, betrouwbaar, meedenkend.
Ervaring: werken nu 1,5 jaar als team (freelance) en daarvoor solo als Creative & Designer bij reclamebureaus (stage en parttime naast studie):
- Conceptontwikkeling;
- Copywriting;
- Art direction;
- Designen (o.a. logo’s, huisstijl);
- Fotografie.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG, gemeente, charity.
Opleidingen: Willem de Kooning Advertising, Ruimtelijke Vormgeving en Media Design.
Awards: nominatie SAN Accent.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Illustrator
- InDesign
- Photoshop
- Premiere Pro
- Sketchup
Dienstverband: bij voorkeur 32 uur beschikbaar, 40 uur ook mogelijk, voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Bereisbare regio: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam.
Salarisindicatie: € 2.850,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.