Gewenste positie: een afwisselende en uitdagende Project- Accountmanager rol:
- Projectmanagement van A-Z. Betrokkenheid als projectmanager meteen vanaf de conceptfase;
- Diversiteit aan klanten en type projecten;
- Klantcontact onderhouden;
- Planningen en budgetten bewaken;
- Team aansturen/begeleiden is een pré.
Gewenst bureau: creatief reclamebureau met een platte organisatie met positieve en ondersteunende bedrijfscultuur.
Persoon/eigenschappen: harde werker, leergierig, organisatorisch sterk, toont leiderschapskwaliteiten, sociaal, enthousiast, communicatief vaardig, betrouwbaar, klantgericht, nauwkeurig en stressbestendig.
Ervaring: 3 jaar als Project- Accountmanager bij een social en reclamebureau en heeft 5 jaar werkervaring opgedaan buiten bureauzijde:
- Projectmanagement van A-Z;
- Klantcontact;
- Planning en budget bewaken;
- Aansturen van een team van 5 internationale projectmanagers.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a.: reisbranche, groothandel, financiële instelling.
Opleidingen: International Communications Management (ICM), De Haagse Hogeschool.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.