Gewenste positie: een verantwoordelijke rol als senior Creative:
- Conceptontwikkeling;
- Copywriting;
- Strategie ontwikkelen;
- Junior creatieven aansturen en verder helpen.
Gewenst bureau/brand: een bureau waar data & creativiteit samenkomen. Waar 360 campagnes ontwikkeld worden en veel a-list clients. Bureau waar hij kan samenwerken en sparren met een CD.
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief en strategisch.
Ervaring: 6 jaar als Creative bij productie-, content, pr/communicatie- en mediabureaus:
- Ontwikkelen van 360 graden campagnes, big ideas, activaties, platforms en interactive experiences;
- Ontwikkelen van strategie en leiden van strategische branding sessies;
- Creative lead/aansturen van junior creatives;
- Geven van presentaties en pitches aan klanten;
- Begeleiden van workshops;
- Copywriting.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, telecom, verzekeringen, uitgeverij, non-profit.
Opleidingen: Concept & Branding.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.700 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.