Gewenste positie: een afwisselende functie op het gebied van content waar ze zowel de projecten kan managen als creatief en strategisch meedenkt:
- Van A-Z verantwoordelijk voor producties, van briefing en concept tot oplevering;
- Bedenken en produceren van content;
- Meedenken aan en uitwerken van het creatieve plan/visualiseren van het plan;
- Strategisch meedenken, onderzoek doen, concept onderbouwen;
- Mediaplan opstellen en meedenken over content distributie;
- Shoots begeleiden en voorbereiden, van resources en locaties regelen tot het maken van callsheets en samenstellen van de crew.
Gewenst bureau/brand: jong bedrijf, informele cultuur. Waar ze bij voorkeur kan samenwerken en leren van ervaren producers. Affiniteit met food, sport en fashion brands.
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief, ambitieus.
Ervaring: ruim een jaar als Creative Content Producer bij een social bureau:
- Plannen van shootdagen;
- Zorgen voor de juiste materialen;
- Creatief meedenken op set;
- Verantwoordelijk voor begrotingen.
Daarvoor o.a. stage-ervaring als Creative (Brand) Producer en als Marketing Medewerker:
- Creatief meedenken bij producties;
- Uitvoeren van concepten;
- Creëren van content;
- Grafische vormgeving.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG.
Opleidingen: Master Communicatiewetenschappen & Marketing, hbo Commerciële Economie.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 3.100 – € 3.300,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.