Gewenste positie: een afwisselende functie als creatieve Project-/Campagne Manager:
- Managen van projecten;
- Onderhouden/opbouwen van relaties met de klant;
- Geven van pitches, sales;
- Opstellen van briefings en aansturen van team;
- Aanspreekpunt team en klant;
- Conceptueel meedenken/creatieve concepten bedenken en uitvoeren;
- Social media management.
Gewenst bureau/brand: bureau dat werkt voor A-merken en waar out of the box gedacht kan worden. Internationaal bureau is een pré.
Persoon/eigenschappen: enthousiast en energiek, creatief, communicatief en sociaal vaardig, leergierig, oog voor detail, social savvy, loyaal, hardwerkend, verantwoordelijk.
Ervaring: ruim 5 jaar als Projectmanager en Social Media Manager, o.a. bij een social/content bureau:
- Managen van projecten van A-Z;
- Onderhouden van klantcontact, kansen spotten;
- Verantwoordelijk voor alle social strategieën voor klanten;
- Bedenken en verkopen van strategieën aan de klant en zorgen dat de content hierbij past;
- Aansturen/begeleiden van designers, copywriter, stagiair en een junior PM;
- Creatieve concepten bedenken en uitvoeren;
- Pitches;
- Is zelf hier naast ook influencer/content creator en heeft daardoor veel kennis van social, ook doordat ze veel zelf test.
Opleidingen: Hotelschool The Hague.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.000/4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.