Gewenste positie: een Creative Director / Senior Creative rol met voorkeur voor above the line campagnes. Solo, maar kandidaat staat ook open om in teamverband (bijvoorbeeld met een copywriter) te werken.
- Concepten bedenken, presenteren en de uitwerking begeleiden;
- Formats voor TV en online ontwikkelen;
- Bureau verder helpen opbouwen en de bedrijfscultuur helpen te versterken;
- Creatieve talenten begeleiden en sturing geven.
Gewenst bureau: niet te groot, transparant, onafhankelijk, divers (internationaal) bureau die duurzame en betekenisvolle campagnes wil bedenken en maken.
Persoon/eigenschappen: nuchter, oprecht, mensgericht. Sympathiek, makkelijk en prettig in de omgang, sterke coaching skills.
Ervaring: > 20 jaar werkzaam in Film en Advertising. Ervaring als Creative (focus Art) en de laatste 6 jaar als Creative Director. Meegewerkt aan diverse award winning campagnes voor merken en filmprojecten. Ervaring met o.a.:
- Concept ontwikkeling (van zowel brede merkidentiteiten tot kleinere merk activatie ideeën);
- Art Direction;
- Script/formats ontwikkeling;
- Filmregie voor commercials en videoclips;
- Design/Branding/Huisstijl;
- Keynote presentatie maken em presentaties geven;
- Inhoudelijke begeleiding van pitch processen;
- Reviewen en begeleiden van juniors;
- Een groot en divers netwerk van makers;
- Een zeer goede neus voor nieuwe talenten.
Accounts: o.a. film, musea, culture, retail, verzekeringen, telecom, banken, sport.
Awards: SAN, Esprix, ADCN, EFFIE.
Opleidingen: HBO communicatie. B.A.Sc Communication.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift. En aardig woordje Italiaans.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 7.000,- / € 7.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.