Kandidaat: PROJECT- TRAFFIC- PROCES MANAGER - PRODUCER

  • Freelance & Vast
  • HILVERSUM
  • Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 37542)

Gewenste positie: een afwisselende rol met de focus op:

  • Plannen projecten in- en extern;
  • Aanscherpen van processen;
  • Opstellen scope project, budgetteren, bewaken budgetten;
  • Projectmanagement van A-Z;
  • Schakel tussen creatie, strategie en development;
  • Begeleiding projectteams.

Gewenst bureau/brand: een gemiddeld groot bureau met een warme en open cultuur. Waar hard werken met gezelligheid wordt gecombineerd.

“Regelen en coördineren is mijn tweede natuur. Ik werk goed onder druk en kan tegen een stootje. Deadlines maken mij niet zenuwachtig, en het plannen en begroten van projecten kent voor mij geen geheimen. Ik houd overzicht en weet op tijd in te schatten waar bijgestuurd moet worden, geprikkeld of juist afgeremd. Geef mij een onmogelijk budget en ik kom met een oplossing. Onderhandelen met leveranciers zie ik als een sport en ik weet precies de juiste mensen met bijzondere kennis en kwaliteit om mij heen te verzamelen. Mijn werk doe ik met humor en plezier. Ik neem graag mijn collega’s (intern én extern) onder de vleugels en zorg ervoor dat ze zich op hun gemak voelen in de ontspannen en open werksfeer.”

Ervaring: >10 jaar als Project-, Traffic-, Production- en Studio Manager bij thema, digital bureaus. Maar ook aan klantzijde bij een grote uitgever- en in muziekindustrie:

  • Aanspreekpunt voor zowel klanten als intern voor Content & Creatie projecten zoals concepting, campaigning, geïntegreerde digitale trajecten met UX-design;
  • Verantwoordelijk voor processen rondom plaatsingen van reclame-uitingen, commerciële producten en advertenties. Maar ook voor alle Brand & Digital de commerciële doelstellingen op digitale platformen, apps en websites;
  • Verantwoordelijk voor de productie van radio-, TV-, print en online campagnes. Denk aan display, e-mail en social media uitingen en het traffic van de marketing en sales uitingen in bladen;
  • Het plannen, begroten, bewaken en begeleiden van printcampagnes van A tm Z. Uitonderhandelen van productiebegrotingen, opstellen van offertes;
  • Het inplannen van producers en creatieve teams, het begroten en informeren van betrokken partijen over de voortgang van projecten;
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de studio. Van het plannen van below the line projecten tot eerste aanspreekpunt voor klanten;
  • Het verzorgen en coördineren van printuitingen van het nationale product, het aansturen van externe vormgeving en het organiseren van fotoshoots. Ondersteuning van de productmanager Nederland, A&R manager nationaal product en de general manager.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, Lifestyle, Retail, Telefonie, Verzekeringen, Media en Automotive.

Opleidingen: Communicatie Marketing en Vormgeving (hbo)

Cursussen: SCRUM, Coachend Leiding Geven, Management Crossmedia, en Social Media.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (uitstekend)en Duits (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast en tijdelijk dienstverband.
Opzegtermijn: Beschikbaar per 1 november.
Bereisbare regio: Hilversum, Amsterdam en Utrecht.

Salarisindicatie: € 5.300 - € 5.500,- o.b.v. 36 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.