Gewenste functie: een senior/lead Designer of Art Director rol met de focus op branding:
- Het bedenken en designen van concepten, brand strategieën en identiteiten;
- Inspireren en aansturen van junior designers;
- Een goede mix aan opdrachtgevers en soms ook richting mode/lifestyle;
- Creëren van merkbeleving online & offline.
Gewenst bureau: een (design) bureau/studio met een open en persoonlijke cultuur. Waar ruimte is voor creativiteit. Een leuke mix aan opdrachtgevers, o.a. in de mode/lifestyle en food & beverage.
Persoon/eigenschappen: professioneel, inhoudelijk, communicatief – en sociaal vaardig.
Ervaring: > 8 jaar als Graphic Designer en Art Director bij Branding en Digital Design studio’s:
- Conceptueel en strategisch bedenken en designen van merkstrategieën, identities en campagnes: van plan t/m executie;
- Presentaties maken en om de tafel met de klant;
- Online design voor websites, apps;
- Offline design voor boeken, magazines, 3D kaarten;
- Inspireren en aansturen van junior designers.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. Fashion, Entertainment, Retail, Culturele sector, Interior, Travel en Musea.
Opleidingen: Grafische Vormgeving en Graphic Design (hbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Rotterdam of Den Haag.
Tariefsindicatie: afhankelijk van de duur/soort opdracht.