Gewenste positie: een rol als Creative/Art Director of Content Creator:
- Conceptontwikkeling voor 360 graden campagnes;
- Creëren van social content;
- Begeleiden van shoots.
Gewenst bureau/brand: creatief bureau, klein of middelgroot. Gezellige, informele en hands-on sfeer. Staat ook open voor klantzijde.
Ervaring: ruim 4,5 jaar als (Social) Art Director bij een internationaal reclamebureau:
- Ontwikkelen van creatieve concepten voor social campagnes en productlanceringen.
- Uitwerken van advertorial content kalenders
- Creëren van social content (visuals, posts, campagnes)
- Vormgeven van stijlen en uitingen
- Ondersteunen en meedenken bij shoots
- Uitvoeren van creatieve productie, inclusief fotografie en filmen (met telefoon)
- Maken van grafisch ontwerp voor social en digitale campagnes
- Schrijven van korte social copy indien nodig
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. luxury, fashion, retail.
Opleidingen: Graphic Design Bachelor of Arts (BA).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift (tweetalig opgevoed).
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam, eventueel Utrecht.
Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.