Gewenste positie: een functie als Creative Team (art & copy):
- Conceptontwikkeling;
- Presenteren/pitchen van concepten bij de klant;
- Begeleiden van junior creatives;
- Bewaken van de uitvoering/eindverantwoordelijk voor concepten op set;
- Signaleren van kansen bij nieuwe en bestaande klanten.
Gewenst bureau/brand: leading creatief reclamebureau dat innoverend werk maakt en werkt voor klanten met lef. Korte lijnen. Pre: internationaal bureau/onderdeel van een internationaal netwerk.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal sterk, pro-actief, ambitieus, klantgericht, innovatief.
Ervaring: 5 jaar als Creative (Art & Copy) bij (internationale) reclamebureaus:
- Ontwikkelen van concepten, van TVC tot social campagne;
- Presenteren/pitchen van concepten bij de klant;
- Art Direction;
- Copywriting.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG, non-profits.
Awards: Cannes Lions, The One Show, Effie, Eurobest, Creative Belgium, New Talent Award, Clio.
Talenkennis: Nederlands (moedertaal) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: beschikbaar vanaf september/oktober.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 4.800,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: € 90,- excl. onze marge, excl. reiskosten (0,23 p/km), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.