Gewenste positie: een Creative/Creative Director rol, met de focus op slimme en opvallende 360 graden conceptontwikkeling:
- Het ondersteunen/inspireren/coachen van creatieven;
- Start-up creative agencies helpen groeien (processen, cultuur, identiteit, business);
- Bij Nederlandse of internationale agencies in Nederland of daarbuiten.
Gewenst bureau/brand: als Creative geïnteresseerd om voor elk soort bureau of merk te werken, van Social tot ATL. Als Creative Director vooral geïnteresseerd in het supporten van creatieve start-up agencies.
Persoon/eigenschappen: merkdenker, probleemoplosser, energieke en verbindende teamplayer. Is creatief, inspirerend, charismatisch, energiek, strategisch en verbindend.
Ervaring: de laatste 10 jaar gewerkt als Creative Director en Executive Creative Director bij internationale en nationale digital, thema- en social award-winning agencies:
- Werken met multiculturele, multidisciplinaire teams;
- Het kraken van strategisch uitdagende klussen;
- Bedenken van opvallend, effectief werk: van TVCs tot social campagnes;
- Gewerkt aan winnende pitches;
- Grote complexe campagnes leiden t/m executie;
- Mede-oprichter geweest van een nationale start-up, en ECD geweest bij een internationaal start-up agency.
Accounts: B2B, FMCG, Healthcare, Finance, Automotive en Retail.
Awards: gewonnen op nationale en internationale festivals (Cannes Lions, San Accent, Dubai Lynx, etc.).
Opleidingen: Communicatie (hbo).
Cursussen: Situational Leadership.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels & Duits (goed) in woord en geschrift en Frans (basis).
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een freelance opdracht of voor een vast dienstverband.
beschikbaar: 1 december 2022
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 10K o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefsindicatie: € 135,- per uur/afhankelijk van de duur/soort project (incl. onze marge).