Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • LEIDEN
  • Purpose Driven & Content & Video & Activatie & Advertising & Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 36917)

Gewenste positie: een uitdagende Senior Creative rol:

  • Bedenken van merkcampagnes;
  • Live activatie;
  • Video’s commercials;
  • Aansturen video crews;
  • Presenteren van de concepten aan de klant;
  • Regisseren is een pré.

Gewenst bureau/brand: creatief/video- of activatiebureau met een verscheidenheid aan klanten en waar ze niet bang zijn om een beetje lef en pit aan hun projecten toe te voegen. Pré: werken voor merken die er toe doen.

Persoon/eigenschappen: conceptueel sterk, ambitieus, teamplayer, humor, sociaal en flexibel.

Ervaring: 6 jaar als Creative concepter bij een activatie/productie bureau:

  • Bedenken van creatieve 360 campagne concepten;
  • Bedenken en regisseren van online en TVC commercials;
  • Projecten als on/offline campagnes, events en videoproducties.

Accounts: B2B, B2C / A-merken zoals: automotive, retail, streaming, NGO’s, finance, telecom, sport, sponsorships, tech.

Opleidingen: Willem de Kooning Academy Rotterdam - Bachelor of Arts (B.A.), Advertising.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 - 40 uur p/week voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Den Haag - Amsterdam.

Salarisindicatie: € 5.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.