Gewenste positie: een uitdagende Senior Creative rol:
- Bedenken van merkcampagnes;
- Live activatie;
- Video’s commercials;
- Aansturen video crews;
- Presenteren van de concepten aan de klant;
- Regisseren is een pré.
Gewenst bureau/brand: creatief/video- of activatiebureau met een verscheidenheid aan klanten en waar ze niet bang zijn om een beetje lef en pit aan hun projecten toe te voegen. Pré: werken voor merken die er toe doen.
Persoon/eigenschappen: conceptueel sterk, ambitieus, teamplayer, humor, sociaal en flexibel.
Ervaring: 6 jaar als Creative concepter bij een activatie/productie bureau:
- Bedenken van creatieve 360 campagne concepten;
- Bedenken en regisseren van online en TVC commercials;
- Projecten als on/offline campagnes, events en videoproducties.
Accounts: B2B, B2C / A-merken zoals: automotive, retail, streaming, NGO’s, finance, telecom, sport, sponsorships, tech.
Opleidingen: Willem de Kooning Academy Rotterdam - Bachelor of Arts (B.A.), Advertising.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 - 40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Den Haag - Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.