Gewenste positie: een functie als Creative met de focus op het bedenken van (social) concepten en deze doorvertalen naar content.
- Conepting voor social (TikTok, Instagram) en campagnes;
- Creative direction op de set/tijdens shoots;
- Content creatie;
- Art direction, set dressing/stijl bepalen.
Gewenst bureau/brand: jong, ruimdenkend, klein tot middelgroot bureau waar een persoonlijke sfeer heerst. Bureau dat bezig is met duurzaamheid, diversiteit en exclusiviteit (zowel qua team als accounts).
Persoon/eigenschappen: enthousiast, energiek, creatief, kritische blik, communicatief en sociaal vaardig.
Ervaring: 1 jaar als Content Creator/Creative bij een social agency:
- Ontwikkelen van concepten voor social campagnes;
- Creative direction tijdens shoots, regie en bewaken van creatieve idee;
- Content creatie voor met name TikTok en Instagram (reels en stories);
- Fotografie;
- Filmen en editen van video’s.
Daarvoor diverse stages als Content Creative bij een social bureau en productiebureaus.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. HEMA, JBL, Autodrop, Lidl, Coffee Company.
Opleidingen: Media, Informatie & Communicatie (hbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Photoshop
- InDesign
- Premiere
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 3.000/3.100,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.