Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Purpose Driven & Content & Social
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 36739)

Gewenste positie: een functie als Creative met de focus op het bedenken van (social) concepten en deze doorvertalen naar content.

  • Conepting voor social (TikTok, Instagram) en campagnes;
  • Creative direction op de set/tijdens shoots;
  • Content creatie;
  • Art direction, set dressing/stijl bepalen.

Gewenst bureau/brand: jong, ruimdenkend, klein tot middelgroot bureau waar een persoonlijke sfeer heerst. Bureau dat bezig is met duurzaamheid, diversiteit en exclusiviteit (zowel qua team als accounts).

Persoon/eigenschappen: enthousiast, energiek, creatief, kritische blik, communicatief en sociaal vaardig.

Ervaring: 1 jaar als Content Creator/Creative bij een social agency:

  • Ontwikkelen van concepten voor social campagnes;
  • Creative direction tijdens shoots, regie en bewaken van creatieve idee;
  • Content creatie voor met name TikTok en Instagram (reels en stories);
  • Fotografie;
  • Filmen en editen van video’s.

Daarvoor diverse stages als Content Creative bij een social bureau en productiebureaus.

Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. HEMA, JBL, Autodrop, Lidl, Coffee Company.

Opleidingen: Media, Informatie & Communicatie (hbo).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • Photoshop
  • InDesign
  • Premiere

Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.

Bereisbare regio: Amsterdam

Salarisindicatie: € 3.000/3.100,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.