Kandidaat: ACCOUNT-NEW BUSINESS MANAGER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Brands/klantzijde & Advertising
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 36604)

Gewenste positie: een brede, klantgerichte rol als Account-/New Business Manager:

  • New business;
  • Adviseren van opdrachtgevers;
  • Onderhouden en verder uitbouwen van klantrelaties;
  • Acquisitie, binnenhalen van nieuwe opdrachtgevers, cold calling.

Gewenst bedrijf/brand: voorkeur voor fashion, sport en food brands. Open cultuur. Jong maar ook genoeg ervaren collega’s waar ze van kan leren. Flexibiliteit.

Persoon/eigenschappen: open, positief, team player, hands-on, sociaal, communicatief sterk, organisatorisch en gestructureerd.

Ervaring: 1 jaar als Strateeg bij een reclamebureau en een jaar in een sales rol bij een tech bedrijf. Daarvoor o.a. in Marketing/B2C service aan klantzijde (mode) en als Operations Manager bij een bureau:

  • Uitvoeren van marktonderzoek;
  • Leiden van brainstormsessies;
  • Creatieve briefings;
  • Merkstrategie en communicatieplanning;
  • Verbinden van nieuwe partners, acquisitie nieuwe klanten;
  • Beheren klantrelaties;
  • Projectmanagement, budgetbeheer;
  • Verantwoordelijk voor customer service/B2C contact.

Daarvoor diverse marketing gerelateerde stages gelopen.

Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, energie, retail, automotive, tech.

Opleidingen: Master Marketing & Sales Management.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • Salesforce
  • Microsoft Office
  • Keynote
  • SPSS
  • Tableau
  • Magento

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o. Rotterdam, Utrecht e.d. ook mogelijk indien flexibel/hybride werken.

Salarisindicatie: € 3.200-3.300,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.