Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Brands/klantzijde & Advertising
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 36570)

Gewenste positie: een functie als Allround Creative:

  • Ontwikkelen van concepten;
  • Bedenken van 360 graden campagnes;
  • Graphic design;
  • Brainstormen met collega’s.

Gewenst bureau/brand: creatief bureau waar hij kan werken aan veelzijdige campagnes. Open cultuur.

Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal vaardig, organisatorisch, creatief, innovatief, open, teamplayer, ambitieus en gedreven, enthousiast, harde werker.

Ervaring: <1 jaar als Creative bij een flitsbezorger:

  • Creëren van brand awareness;
  • Ontwikkelen van nieuwe brand identity;
  • Opzetten van social kanalen;
  • Bedenken van campagnes, van ATL tot social media (o.a. Instagram, Facebook, TikTok)
  • City marketing;
  • Meewerken met diverse marketing taken;
  • Graphic design;
  • Short copy.

Daarvoor meerdere stages gelopen bij diverse bureaus:

  • Conceptontwikkeling;
  • Edit;
  • Meedenken met herpositionering;
  • Ontwikkeling en design van nieuw platform;
  • Schrijven van brand guide en maken van style guide;
  • Designen (o.a. redesign website en logo’s).

Opleidingen: hbo Creative Business & Media- en Evenementen Management
Cursussen: Topmodule Creative Industries Willem de Kooning Academy, Hogeschool Rotterdam. Diverse Apple cursussen.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • Photoshop
  • Illustrator
  • InDesign
  • Premiere Pro
  • Figma
  • Photography
  • macOS
  • iOS

Dienstverband: 32-40 uur beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Randstad.

Salarisindicatie: vanaf € 2.800-, o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van de secundaire arbeidsvoorwaarden.