Gewenste positie: Van A tot Z betrokken zijn bij het bedenken en realiseren van creatieve concepten en de art direction hiervan. Een team creatives (designers, copywriters, developers) inspireren en begeleiden om samen het beste werk te maken.
- Uitdenken van strategische concepten en de art direction hiervan;
- Een rol met veel eigenaarschap en verantwoordelijkheid;
- Pitchen, 360* campagnes, een complete rebranding, foto- of video productie.
Gewenst bureau/brand: een klein tot middelgroot strategisch en conceptueel digital bureau met focus op purpose driven branding, design en activatie. Voorkeur kleine teams, betrokken van conceptontwikkeling tot executie. Een bureau met ruimte om te groeien, een informele en inspirerende cultuur, en toffe projecten!
Persoon/eigenschappen: creatief, communicatief sterk, hands-on, teamplayer, gedreven, bijt zich vast in project, enthousiast.
Ervaring: 5 jaar als freelance art director concept, branding, design.
- Hands-on ervaring met branding, design en strategie;
- Managen van projecten van A-Z;
- Werken met verschillende creatieven om tot het beste resultaat te komen;
- Soort projecten: B-corps, FMCG, lifestyle, retail, fashion.
Opleidingen: AMFI Bachelor Fashion & Branding, specialisatie Brands & Identity. Minor Creative Design Thinking HKU.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- MAC/Windows
- Adobe Creative Cloud o.a. Indesign, Photoshop, Illustrator, XD.
- Presentation: Keynote, PowerPoint
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.000 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 85,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.