Gewenste positie: een management rol (MD of CMO) bij een (purpose) driven agency of bij een bureau dat de transformatie wil maken naar een B-Corp/impact gedreven organisatie OF een Marketing Director (CMO) aan de klantzijde:
- Met een duurzame focus dat ligt op het managen van bureau en commercie;
- Inhoudelijk een merk uitbouwen;
- Het adviseren van opdrachtgevers en conceptmatig meedenken;
- Bouwen aan bestendige relaties met klanten en derden.
Gewenst bureau/brand: middelgroot of groeiend bureau waar je impact kan maken en waar de mogelijkheid bestaat om structuren aan te brengen of te professionaliseren, waar ondernemershap gewenst is en waar de visie heerst om van een toegevoegde waarde te zijn voor de wereld. Interesse in de food/agribusiness transitie, en de mogelijkheid tot eventueel partnership is welkom.
Persoon/eigenschappen: open persoonlijkheid, communicatief en sociaal, besluitvaardig, resultaatgericht, commercieel, breed inzetbaar, inhoudelijk een sterke gesprekspartner voor de opdrachtgevers, betrokken.
Ervaring: 5 jaar ervaring als Managing Director bij een purpose driven agency en daarvoor bij grote en kleine agencies als Head of Account en Account Director:
- Allround: van (her)positionering tot propositie ontwikkeling, tot 360-graden merk-/activatie campagne;
- Het inspireren en motiveren van opdrachtgevers en medewerkers;
- Het management van de dagelijkse operaties;
- De transformatie gerealiseerd naar een purpose driven agency.
Accounts: B2B, B2C / nationale en internationale A-merken: startups, corporate, duurzame en merken in transitie.
Opleidingen: hbo Communicatie
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, eventueel op interim basis.
Opzegtermijn: +/- 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 120/150K per jaar o.b.v. 4 dagen afhankelijk van het totaalplaatje/partnership.