Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 36228)

Gewenste positie: een rol als Creative (Copy) waar hij 360º / social campagnes kan ontwikkelen.

  • Conceptontwikkeling voor 360 graden & social campagnes;
  • Copywriting;
  • Uitwerken van ideeën
  • Bewaken van het concept in de productie;
  • Vinden van sterke menselijke inzichten;
  • Presenteren en pitchen van ideeën.

Gewenst bureau/brand: reclamebureau dat productioneel gelikt werk kan leveren.

Persoon/eigenschappen: communicatief, proactief, conceptueel sterk, passie voor inzichten leergierig, ambitieus.

Ervaring: 3 jaar als Creative bij reclamebureaus:

  • Ontwikkelen van 360 graden concepten; van tv, radio, online video en OOH tot social, content en activaties;
  • Copywriting;
  • Geven van pitches;
  • Brainstormen.

Daarvoor diverse stages bij reclamebureaus.

Opleiding: Communicatie Advertising.

Awards: Winnaar Jonge Honden, SAN Award, YouTube Works Award.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.

Salarisindicatie: € 3.000/3.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.