Gewenste positie: een rol als creative waar hij kan bouwen aan een merk:
- Ontwikkelen van 360 graden concepten/campagnes
- Creativiteit gebruiken om verhalen te vertellen
Gewenst bureau: reclamebureau dat ATL campagnes maakt, bij voorkeur middelgroot, voor Nederlandse A merken. Informele en open cultuur waar je onderdeel bent van een creatie team (om mee te sparren en van te leren).
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief, positief, gestructureerd, betrouwbaar, loyaal en ambitieus.
Ervaring: ruim 7, jaar, o.a. als Creative en Art Director bij een social bureau en marketingbureau:
- Ontwikkelen van concepten en big idea’s;
- Pitchen van concepten;
- Art direction;
- Copywriting;
- Set-ervaring;
- Maken van decks, presenteren van concepten;
- Begeleiden/sturing geven aan designers;
- Klantcontact;
- Realiseren van campagnes van a tot z;
- Content creatie;
- Schrijven van (social) formats;
- Bijhouden van socials (o.a. TikTok);
- Aanspreekpunt voor klant op het gebied van creatie;
- Briefen van editors en aansturen van designers.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG.
Opleidingen: Communication & Multimedia Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Indesign
- Adobe Photoshop
- Adobe Illustrator
- Adobe XD
- Premiere Pro (basis)
- Powerpoint
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 2 maanden,
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.