Gewenste positie: een positie waar kandidaat zich vooral kan bezighouden met conceptueel creatieve vraagstukken, maar ook de uitvoering niet schuwt:
- Het ontwikkelen van concepten en creatieve vraagstukken oplossen, met de focus op retail/packaging maar ook mbt B2B, merkpositionering ed
- Tot de essentie van e klant vraag komen en daar creatieve invulling aan te geven.
Gewenst bureau: bij voorkeur een klein of middelgroot fullservice reclame- of retail bureau.
Persoon/eigenschappen: communicatief vaardig, creatief, strategisch, analytisch, pragmatisch, komt snel tot de essentie, humor, nuchter, no nonsens mentaliteit. Veel ervaring in retail, activaties, winkelinrichting, display en packaging.
Ervaring: ruim 10 jaar als Art Director, Creative en Vormgever bij reclamebureaus:
- Creatief eindverantwoordelijk voor diversiteit aan klanten;
- Sturing geven aan interne studio;
- Conceptmatig en middelenvrij werk maken;
- Creatief uitvoerend op het gebied van vormgeving.
Accounts: B2B, B2C, A-merken en groot MKB
Opleidingen: Grafische Vormgeving
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe Creative Suite
- Microsoft Office
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht, Rotterdam
Salarisindicatie: € 4.200/4.500, o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.