Kandidaat: STRATEGIST

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 35223)

Gewenste positie: een rol als Strateeg waar ze zich crossmediaal verder kan ontwikkelen:

  • Ontwikkelen van strategieën voor campagnes en merkpositioneringen;
  • Uitvoeren van markt- doelgroep en concurrentieonderzoek en analyseren van data;
  • Opstellen van briefings voor creatieve teams;
  • Maken van pitchdecks, presenteren van strategieën;
  • Bewaken van strategie en zorgen dat alles in lijn blijft met de doelstellingen.

Gewenst bureau/brand: een bureau waar ze kan werken aan (inter)nationale B2C campagnes en kan samenwerken/sparren met andere senior Strategen. 

Persoon/eigenschappen: communicatief, spontaan, perfectionistisch.

Ervaring: 9 jaar, o.a. als Strateeg bij een social bureau en in Marketing rollen bij een fondsenwervingsbureau:

  • Aansturen van Social Media Specialisten en fungeren als brug mbt strategie;
  • Ontwikkelen van social strategieën voor always on en (social) campagnes;
  • Maken van pitch decks, pitchen en presenteren;
  • Eindverantwoordelijk voor alle voorstellen en richting bepalen/bewaken;
  • Uitvoeren van research, frameworks opzetten;
  • Briefen van creatie;
  • Social advertising & reporting;
  • Bedenken en maken van social content en campagnes.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, non profit

Opleidingen: Media & Entertainment Management.
Certificaten: TikTok & Meta Media Planning en Blueprint 'Creative Strategy' Meta.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • TikTok Business Manager
  • Meta Business Suite
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Supermetrics
  • Excel
  • Adobe Creative Suite

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.