Gewenste positie: een rol als Strateeg waar ze zich crossmediaal verder kan ontwikkelen:
- Ontwikkelen van strategieën voor campagnes en merkpositioneringen;
- Uitvoeren van markt- doelgroep en concurrentieonderzoek en analyseren van data;
- Opstellen van briefings voor creatieve teams;
- Maken van pitchdecks, presenteren van strategieën;
- Bewaken van strategie en zorgen dat alles in lijn blijft met de doelstellingen.
Gewenst bureau/brand: een bureau waar ze kan werken aan (inter)nationale B2C campagnes en kan samenwerken/sparren met andere senior Strategen.
Persoon/eigenschappen: communicatief, spontaan, perfectionistisch.
Ervaring: 9 jaar, o.a. als Strateeg bij een social bureau en in Marketing rollen bij een fondsenwervingsbureau:
- Aansturen van Social Media Specialisten en fungeren als brug mbt strategie;
- Ontwikkelen van social strategieën voor always on en (social) campagnes;
- Maken van pitch decks, pitchen en presenteren;
- Eindverantwoordelijk voor alle voorstellen en richting bepalen/bewaken;
- Uitvoeren van research, frameworks opzetten;
- Briefen van creatie;
- Social advertising & reporting;
- Bedenken en maken van social content en campagnes.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, non profit
Opleidingen: Media & Entertainment Management.
Certificaten: TikTok & Meta Media Planning en Blueprint 'Creative Strategy' Meta.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- TikTok Business Manager
- Meta Business Suite
- Google Ads
- Google Analytics
- Supermetrics
- Excel
- Adobe Creative Suite
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.