Gewenste positie: een management rol waarbij je verder bouwt aan een bureau of brand en opereert op het snijvlak van people management, account & operatie:
- Visie en strategie neerzetten;
- Doelstellingen vertalen naar de operatie (multidisciplinair);
- Verantwoordelijk voor Organisatie, Business Development, HR en Finance;
- Het bouwen aan de verdere professionalisering; het optimaliseren van structuren, processen en systemen.
- Mensen coachen, inspireren en verbinden en de leiding nemen om gezamenlijk doelen te behalen. Ervoor zorgdragen dat de medewerkerstevredenheid gewaarborgd blijft;
- Contact met accounts (ism specialisten) om feeling te hebben/houden met de markt en hierop in te kunnen spelen;
Gewenst bureau/brand: snelgroeiende, creatieve omgeving met veel dynamiek waar de mens centraal staat. Omgeving waar de basis staat, maar waar de organisatie toe is aan de verdere professionalisering. Mag wel wat weerstand zijn en wat groeipijnen, maar er is bewustzijn dat dingen beter kunnen. Focus op groei. Ondernemers die bedrijf (meer) los willen laten en groeipijnen willen beperken.
Persoon/eigenschappen: people manager, charismatisch, generalist, bouwer, ondernemer, verbinder, commercieel, resultaatgericht, gestructureerd.
Ervaring: 10 jaar als Managing Director/Ondernemer van een digital agency. Jarenlange ervaring in leiderschapsrollen, zowel in de rol van ondernemer als in loondienst.
- Eindverantwoordelijk voor de P&L, bedrijfsvoering; van strategie, organisatie, HR, tot finance.
- Implementeren van organisatie-besturingssysteem (Scaling up, Traction)
- Het optimaliseren van de samenwerking tussen de verschillende teams, en het tijdig signaleren en oplossen van grote ad hoc uitdagingen (bedrijf breed)
- Marketingdoelstellingen realiseren
- Betrokken bij commercie (verantwoordelijk voor een aantal large accounts).
- Peoplemanager. Oog voor de verschillende belangen en rollen binnen een organisatie. Een omgeving creëren waarin men zich veilig en gehoord voelt.
- Goed in staat kansen en bedreigingen te signaleren en tot creatieve oplossingen te komen.
- Complexe projectteams aansturen.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, diverse branches
Opleidingen: Economische Wetenschappen
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (/beschikbaar voor 40 uur p/week) voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 100/150K afhankelijk van de functie/partnership e.d.