Gewenste positie: een afwisselende sr. accountrol met de focus op relatiebeheer:
- Verantwoordelijk zijn voor klanten van A-Z;
- Het meedenken met de klant, relatie opbouw (upselling) en het beheren/uitbouwen;
- Projecten presenteren aan de klant.
Gewenst bureau: een veelzijdig en slagvaardig full-service bureau. Cultuur: graag de vrijheid hebben/krijgen, samenwerken met open en hardwerkende mensen aan leuke/mooie projecten.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal vaardig, spontaan, enthousiast en een harde werker.
Ervaring: > 10 jaar als Account Director en sr. Account Manager bij bureaus:
- Verantwoordelijk voor ontwikkeling en uitvoering van verschillende retail in- en externe communicatie- en marketingstrategieën (B2B en B2C), met als doel vergroten van naamsbekendheid, het genereren van conversie en goede after sales;
- Sparringpartner klant en creatie;
- In- extern aansturen en begeleiding van activiteiten ter realisering van projecten ATL, BTL en social;
- Verantwoordelijk en aansturen van accountteam, creatie (art, copy en digital), productie, externe social- en productie bureaus, budget en planning;
- Creëren, implementeren en analyseren van verschillende onderzoeken. Planning, Productie en Finance.
- Introductie nieuwe producten;
- Opstellen van markt- en productplannen.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. in automotive, entertainment, FMCG en retail.
Opleidingen: Communicatie Marketing management (hbo).
Cursussen: Shopper marketing, Customer journey, Nima A, Effectief communiceren, Time management, Gedoe management en Enneagram.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.