Gewenste positie: een rol als Brand Strategist/Creatief Strateeg:
- Strategie en concepten ontwikkelen, van ontwikkeling jaarstrategie tot campagne (media) strategieën;
- Samenwerken met/briefen van creatie;
- Presenteren/pitchen (geen must maar wel een beheerde skill).
Gewenst bureau/brand: 360 graden social/branding/influencer marketing agency, bij voorkeur wat kleiner, persoonlijk en slagvaardig bureau met een open cultuur waar je snel kunt schakelen en mee kunt denken.
Persoon/eigenschappen: sympathiek, communicatief en sociaal sterk, loyaal.
Ervaring: in totaal 6 jaar, waarvan laatste 4 jaar als Creatief Strateeg bij een social bureau, daarvoor als Social Media Manager:
- Conceptueel meedenken, ontwikkelen en bewaken van strategie;
- Ontwikkelen van strategieën (branding, communicatie, social/content, influencer marketing);
- Vanuit een social aanpak de doorvertaling maken naar doelgroepen en alle vormen van media distributie;
- Presenteren/pitchen bij klanten.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG.
Opleidingen: Commerciële Economie.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week (36 uur o.b.v. 4 dagen) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland (voorkeur) of Utrecht/Zuid-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 36 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.