Gewenste positie: een afwisselende, verantwoordelijke en inhoudelijke positie als Accountmanager op het snijvlak van communicatie & campagnes:
- Het strategisch en inhoudelijk adviseren van opdrachtgevers over communicatie-/reclamecampagnes;
- De behoefte inventariseren, samen met strategie en creatie brainstormen en vertalen naar creatieve doeltreffende online en offline campagnes;
- Aansturen van projectmanagers, sturen op winstgevendheid van projecten en eindbewaking budgetten;
- Houdt van mooi beelden maken, maar eventuele diepgang hebben om een merk verder te brengen is een mooie bijkomstigheid.
Gewenst bureau/brand: een middelgroot bureau met ontwikkelingsmogelijkheden, waar ze inhoudelijk mee kan denken over creatieve (communicatie) oplossingen die er toe doen, die impact maken. De cultuur: slagvaardig, open communicatie, creatief, snel en dynamisch, pre: internationaal.
Persoon/eigenschappen: tikje introvert maar zeer communicatief, resultaatgericht, ondernemende mindset, relatiebeheer op diverse levels, humor, flexibel, nuchter, scherp.
Ervaring: > 10 jaar ervaring, o.a. als Accountmanager, Project- en Operations manager bij een pr bureau, reclamebureau en design agencies:
- Creëren en onderhouden van bestaande en nieuwe klantrelaties;
- Projectmanagement, opstellen en bewaken planningen en budgetten
- Traffic management;
- Opdrachtgevers begeleiden naar innovatieve designs;
- Off- en online video’s en social media campagnes;
- Marketing;
- Print producties.
Accounts: B2B, B2C en A-merken in o.a. de branches food & beverages, retail, sport, overheid, zorg & welzijn.
Opleidingen: Marketing en Communicatie (hbo).
Talenkennis: Nederlands, Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (/beschikbaar voor 40 uur p/week) voor een vast dienstverband
Bereisbare regio: Amsterdam
Opzegtermijn: 1 maand
Salarisindicatie: € 4.300/€ 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals extra vakantiedagen.