Gewenste positie: een rol als (in-house) Creative waar ze kan bijdragen op inhoud en op merk/visie-niveau:
- Bedenken en ontwikkelen van campagnes, activaties en social content;
- Art direction & design;
- Copywriting;
- Social media management;
- Meebouwen aan de creatieve koers van een merk of organisatie.
Gewenst brand/bureau: merken of teams met een kleurrijke, speelse visuele identiteit, die strategisch nadenken over hun maatschappelijke impact én lef tonen in hun communicatie. Bijvoorbeeld culturele instellingen, B Corps en duurzame organisaties. Staat ook open voor grotere merken met een sterke merkidentiteit.
Persoon/eigenschappen: een nieuwsgierige, empathische creatief met een oog voor kleur en karakter. Fan van ideeën die eenvoudig lijken, maar slim in elkaar zitten. Maakt werk dat zowel strategisch klopt als esthetisch overtuigt.
Ervaring: 5 jaar als Creative bij internationale (digital) reclamebureaus:
- Ontwikkelen van merkcampagnes, wervingscampagnes, activaties en creatieve formats (on- en offline);
- Bedenken en uitwerken van concepten van strategie tot uitrol;
- Art direction, copywriting en design aansturen of zelf uitvoeren;
- Art direction op de set;
- Presenteren en pitchen van ideeën bij klanten en teams.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, culturele instellingen, city marketing, educatie.
Opleidingen: Willem de Kooning Advertising / School of visual arts New York Minor in Film.
Awards: Bronze Lovie Award, People Lovie Award, Nomination ADCN Awards.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (/beschikbaar voor 36 uur p/week) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Rotterdam, eventueel Den Haag of Utrecht.
Salarisindicatie: € 3.900 - 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.