Gewenste positie: Creative team met lead functie:
- Aansturen en inspireren van creatieve afdeling
- Eindverantwoordelijk voor creatieve output
- Ontwikkelen van concepten en vertalen naar pitches
- Pitchen/presenteren aan de klant
Gewenst bureau/brand: creatief bureau, full service, geïntegreerd, campagnes, commercials, activatie en social. Liever een groter bedrijf, maar geen must. Bureau dat vooral slim humoristisch werk wil maken.
Team/eigenschappen: team met ruime ervaring. Echte makers. Breed opgeleid: Grafisch Lyceum, WDKA, SVA New York. Altijd op zoek naar ideeën met PR waarde. Werk bekroond in diverse award shows.
Ervaring: ruim 10 jaar als creatief team:
- Conceptontwikkeling voor 360 graden campagnes, commercials, activatie, outdoor & social
- Copywriting & Art direction
- Aansturen van designers, editors en andere creatieven
- Leidinggeven (Leiderschapstrainingen School of Life)
- Presenteren en overtuigen (Verkooptrainingen via Zenith)
- Bewaken van concept en kwaliteit gedurende het proces
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG, overheid, non profit, finance & verzekeringen en meer.
Opleidingen:
Graphic Design - Sintlucas / Grafisch lyceum (mbo)
Advertising - Willem de Kooning (hbo)
Art & Copy - School of Visual Arts, New York (Exchange program)
Cursussen: Diverse trainingen voor o.a. sales, leiderschap en e-commerce.
Awards: ADCN, SpinAward, SAN, Esprix, Best Social Awards en div inernationale awards.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband en op freelance basis.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 7.000-8.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 100/120 per uur ( (excl. onze range), langere klussen in overleg.